Skrattar jag?

Jag har verklingen ingen humor en måndagmorgon. Detta är inge kul. Om tjuven hade gått sina tre år på Bolandskolan så skulle han kanske ha kunnat köra härket ända hem till Gottsunda. Det hade förutom detta kostnadskrävande onödiga bajsbesväret besparat mig arbetet att bogsera den dit till verkstan. *knorr*

4 svar

  1. Skulle inte tro du skrattar åt detta nu. Men den dagen du får en rejäl lust att resa till något varmt ställe kanske du ler åt det hela. hmm… inte ens jag får nåt sammanhang i det sista jag skrev. Sorry

    • Nej jag fattar inte heller :)
      Jag har haft inbrott i tre olika bilar och det var lika drygt alla gånger. Helt onödigt. Ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan jag kan få den lagad. En verkstad sa att de får ledig tid i januari…

  2. fy fasen!
    ja, nästan hellre att de snott den så skulle det ‘bara’ vara att hitta en ny…

    • Nja, det ordnade sig. Jag hittade en verkstad som lagar den till ett bra pris. Men det är bara så drygt. Men nu är det snart dags att släppa det och gå vidare, det är ju bara en bil :)

Kommentera

