Hon sa: Du är

Hur definierar vi varandra? 

– Du har rött hår

– Du är kvinna

– Du är bra på att

– Du är punktlig

– Du är har ofta svarta kläder

– Du har ordningssinne

– Du är barnlös

– Du har inga barn

– Det är bara du på jobbet som inte har barn?

– Du har aldrig varit borta från jobbet på föräldraledighet?

– Du vill inte ha barn, eller?

– Ni är bara två i din familj?

– Du är snart 40, det är du medveten om va?

6 svar

  1. Ja, de sista frågorna är såna som väcker misstankar hos frågeställaren om svaren inte är de förväntade. Dra lärdom av det…

    • Och det där var bara frågor som gällde mitt privata, sedan kom det ju frågor om konsten och min drivkraft… jisses.

  2. Hon kunde lika gärna ha frågat mig samma frågor! Till punkt och pricka faktiskt. :-)

    • Jag undrar just vad du skulle ha svarat på frågorna… Själv ville jag bara trycka upp en näve i nyllet på henne.

  3. Känner igen mej på många punkter.

    • Jag tror att det inte finns gränser för hur envetna källan till dumma frågor kan vara. :)

Kommentera

