Dingel dongel

Ute är det snöväder av varningsklass 2. Inne sitter jag och kurar under en filt med nya strumptofflor och en dongel som det enda bandet ut till civilisationen. Eller ja, enda och enda… eremiten kan ju slå på ljudet på mobiltelefonen och kan ju kika över vägen till grannen. Om hon vill ;)

7 svar

  1. Vilka läckra strumptofflor!

    God fortsättning!

  2. Låter så skönt att vara så där avstängd från det vanliga bruset. Fina tofflor du har … jag har stickat och tovat två tofflor till en väns dotter före jul, de blev söta men lite små i storleken fast de såg ut att räcka till en elefantfot före tovningen i tvättmaskin.
    God fortsättning raring

  3. Jag såg ett par jättefina strumptofflor på Tv (på en äldre dam) här om veckan. De hade en liten ros och var lite mer tighta än dessa. Men när man har ett par vanliga strumpor under så sitter de ändå kvar.
    Tovade låter jättefint!
    God fortsättning till er också! :)

  4. Snygga. Lite medeltidsnarr över dem.

  5. Jag blir glad av dem, lite som att se en narr i sig själv :)

  6. *ångest* Jag fick minst ett par såna av farmor varje jul. Stickade i de mest groteska blandingar av granrester. Och sen knollrade de sig under foten.
    Fast dina är rätt fina. ;-)

  7. Jag som tänkte att dina 35.or kanske är lagom storlek till mig… de liksom töjer ut sig och innan man har hunnit fram och tillbaka till kaffebryggaren så har man tappat den ena på vägen.

Kommentera

