Wärdsliga problem…

Den senaste tiden har jag kommit att lära mig en massa synonym. Mitt tangentbord på datorn krånglar och endel knappar strejkar… så alla wanliga w will inte wara med i leken . Det ger en hel del problem när jag ska skriva meddelanden på arbetet. Det kan ju verka som att jag sluddrar lite. Det gav helt andra problem som jag inte tänkte på till en början. Jag kunde inte logga in mig på vissa konton, tex hit till wordpress. Så med lånad dator ska jag nu byta ut alla lösenord och sedan blir det till att söka ny dator. Så många fina men så få lösören.

Alla rekommenderar en mac, men själv är jag en inbiten pc-are. Försöker nu surfa runt och jämföra olika grafikkort, minne, hastigheter, snabbvalstangenter och mjukavärden. Men åandra sidan man kan ju inte välja en dator utan att hållt i den. Jag är en som blir kär i mina varor innan jag öppnar plånboken. Så först sållar jag ut några modeller på nätet sedan åker jag runt och pillar på dem i butiker. När jag sedan har bestämt mig för en så jämför jag priser. Prutning ingår i hela denna procedur, jag vill ha nätpris på butik.

2 svar

  1. Tycker faktiskt att det ser snyggt ut med w istället för det andra.
    Gör en annan touch på texterna och med tanke på ditt konstnärskap så passar de bra i sammanhanget.

    Eller så kunde skriva om det enligt detta http://sv.wikipedia.org/wiki/Varf%C3%B6r_%C3%A4r_det_s%C3%A5_ont_om_Q%3F fast om du nu inte producera ett enkel w blir det problem med titeln.
    Så jag lånar ut några här till dig här för att hjälpa till lite:
    v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v v
    Om de inte räcker så hör av dig så får du låna fler av mig.

    • Ha ha ha, sött! Jag försökte klippa och klistra in vanliga v-en från andra texter men vissa inloggningar accepterar inte det förfarandet. Så jag fick lov att byta ut lösenorden på en annan dator.
      Men nu har jag köpt en ny dator…
      Den gamla ruttnade snabbt i skenet av min förtvivlan. När jag efter tre dagar inte fick ström så var det kört. Så nu har jag en ny beige sak jag fösöker boa in mig i. Spännande :)

Kommentera

