De blir fler i solen

… en fläck ( i bloggens värld måste man skriva något för att det ska räknas som ett inlägg, det räcker inte att bara lägga in en bild. Trots att vi alla vet  att en bild säger mer än tusen ord.)

4 svar

  1. Nog räcker inläggets titel mer än väl som text till den otäcka bilden…

    • Vet inte riktigt om den bilde kan bli annat än otäck… oavsett titel.
      ”otålig väntan”
      ”kokodildrömmar”
      ”smultronstället”… ha ha… nåja.

  2. Den bilden talar! Jag gillar bildbloggar väldigt mycket. Särskilt din.

    • Tack snälla, jag har inte ens tänkt på att jag hör till kategorin bildblogg, tycker att jag blabbar lite väl mycket emellanåt :)

      Jag gillar din Gene Simons-bild där du (? )stickar. Den tröttnar jag aldrig på! Skulle sluta läsa din blogg om du tar bort den…
      Skojar bara, du har ju faktiskt fler men den är bäst!

Kommentera

