Bekvämlighet

– Jofan jag gick en självhjälpskurs i höstas och numera tar jag med mitt självförtroende överallt jag går.

6 svar

  1. Nåt religiöst? Vilka mer än sekter har självhjälpskurser?

    • Jaaa, du jag är mer en som läser annonserna i slutet på damtidningar och förundaras av pocketböckerna som finns på hälsohyllorna på bokhandeln….

  2. Vilka dom annonserna är har jag ingen aning om. Och hade jag vetat så skulle jag aldrig avslöjat det. Haha.

  3. He he så du är inte heller så mycket för det där med mumbojumo…

  4. Underbart!

  5. Idag tog jag med mig båda burkarna (till premiären för mig affisch-illustration), en för självförtroende och en för rågiryggen :)

Kommentera

