Helgmättma

Att ligga i soffan och käka noga utvalda smågodisar en hel helg gör måndagen lite trögstartad. Jag har vilat mig trött! Jag orkar inget. Måste jag chocka kroppen med att ringa samtal och boka möten ?

– Låt mig vaaaa… jag ligger så skönt här. *knådar ned mig i soffvecken*

2 svar

  1. Jag försöker avstå från godiset samtidigt som jag har blivit ett med soffan efter alla år av kroppsligt elände. Först låg jag ständigt i den kortare delen tills jag lyckades ligga ner den, blev som en grop efter min bak hrmf … flyttade till den andra delen och nu tror jag banne mig att det snart är en grop även där. Maken han är snäll och sitter i den första gropen ha ha, vilken pli jag har på honom. Men jag tror inte att han byter plats till de nyare gropen, den får jag nog boa i för mig själv.
    Kram

    • Ha ha, jag känner igen det där med gropen, jag har också en! Jag försöker byta plats på dynorna emellanåt och vända på dem så att jag får behålla min hörna i fred ;)

Kommentera

