Bloggerkommentarer

Även idag verkar blogger krångla, blogger krånglar ofta med kommentarsfältet. När man vill skriva en kommentar så petar den in en pinne i hjulet och flaffar över till inloggningssidan på blogger. Nej tack men jag har ju så många kommentarer till blogger bloggare.  En av er har desstom många fina linlägg men har ställt in ett krav att man ska vara bloggeraktivist själv och det är ju lämpligt om man inte vill ha respons. Jag lägger in kommentarerna här och ni får välja en själv:

– Låter som att du hittar nuggets på planetens otrevligaste gym. En eloge till dig som håller upp en positiv anda :)

– Ha ha ha, det var roligt!

– Jag som inte ens tänkte på att jag är förtryckt av en myndighet när jag stolt klistrade igen kuvertet med deklarationen och alla bilagor. Jag är bara så där fåningt ûberglad med en hint av Stockholmssyndromet ;)

– Väldigt träffande bild. Undrar hur ofta man själv väljer att inte se. Tänkvärt inlägg!

– Man kan nog aldrig vara tillräckligt redo, men det kanske ändå finns lite mer förståelse och lättnad när den dagen ändå kommer om man har sett det komma.

– Han ser ut som en illustration till en scifi-novell på sex ord :)

2 svar

  1. Låter som det var roligt, fåningt ûberglad – väldigt träffande; har sett det komma som en illustration.

    • Äppeljuice i glaset och pennan i farten… något kanske det blir av det hela idag. Kanske , eller inte. Har lovat mig själv en fika på stan som tack för att jag står ut med mig själv och den oreda jag skapar :)

Kommentera

