Ur gömman

Ibland hittar jag minnen ur knyten och kartonger som inte har öppnats på uppemot 15 år eller mer. Här är ett tyg sparat till trasor. När jag vecklade ut det hittades dessa provtryck. Det var bilder tänkta till t-shirts och om jag minns rätt var året 1997.

20110803-093325.jpg

2 svar

  1. !!! ??? Nog skulle man tittat till och undrat om man mött dig men sådana bilder på tröjan! (Vad står det förresten under den regnvåta hunden(?) ?).

    • Det står ”ett får i vargakläder” och masken över huvudet ser lite ut som den batman har… Och ögonen ser livrädda ut. Jag gjorde fem olika tröjor med liknande tryck till en familj. Hon med saxen bytte jag ut mot en glass. De tyckte om saxen men den var lite väl hemsk för en femåring:)

Kommentera

