En bild av en krånglande man

Om du tar denna bild till ett inlägg, vad skulle det handla om?

När jag ritade den befann jag mig i ett ursinne över okompetenta konsulter och entrepenörer. De första suger arbetslusten ur mig, de andra petar in käppar i hjulet.
Dejavu?
Jo, precis ett år sedan sa jag samma sak. Ett projekt som skulle ta ett år, fyller snart tre. Hipp hipp hurraaaa! *suck*

20110815-170812.jpg

3 svar

  1. ;) Eftersom det mesta i min blogg handlar om mig och min kropp så skulle jag nog skriva om haltandet i mitt liv. Varannandags livet …

    • Om du vill illustrera ditt inlägg så varsågod:)

      Du är en av de flitigaste av oss all att använda bilder i dina inlägg. Det är bra!

  2. Musik, Anthony and the Johnsons.

Kommentera

