Tanke

Klämmer kåt

2 svar

  1. !!! ??? Svårt att sluta titta på bilden! Vill först trycka på ”gilla” men det är fel ord.

    (Likadant med en bild från förra veckan som nu är försvunnen)

  2. :) gillar att du gillar
    Bilden från förra veckan tog jag bort för att den var ful och i fel storlek. Jag har skaffat mig en smart-mobil och den har jag inte lärt mig att använda fullt ut. Har inte klurat ut bildbehandlingen ännu. App- (program) djungeln är djup, där finns om man finner.

Kommentera

