Har du sagt A…

– Titta, titta! Näää. Ska han h-hoppa…?

När ens plan är att man ska flyga händer det ibland att omgivningen ser ett mer realistiskt händelseförlopp. Men utan att prova vet man inte vad man kan åstakomma.

4 svar

  1. Om jag någon gång försöker flyga, talar jag aldrig om det i förväg och när jag misslyckas berättar jag det först långt senare. Kanske lite fegt.

    • Neee inte fegt. Ibland måste man få ha sina strategier i fred.

  2. Min erfarenhet är att omgivningen oftast har större ångest för det okända i situationen än vad jag själv har. Men som du säger, om man aldrig vågar släppa taget om det välbekanta, hur ska man då hitta nya vägar?

    • Klok fråga Åsa. jag har inatt tänkt på teckningen och kommer kanske att vidareutveckla den lite…

Kommentera

