Helgbehov

Veckan har varit skit och många gånger har jag knorrat ord i klass med Belsebubbballe och Bajskran. Så nu har jag stort behov av att släppa det och vila koppla bort tankarna ett par dagar. Här i stan är det kulturnatt men det fixar jag inte, ids och orkar inte. Men jag hoppas att humöret och tålamodet återkommer efter en lugn helg av att göra ingenting!

4 svar

  1. Hoppas du haft en skön helg!
    Själv är jag ytterst förvånad över att jag fortfarande tycks vara vid liv.Jävlar vilka jobbveckor! Nu tror jag jag ska ta tag i det här som kallas livet.

    • Jag har haft en helt ok helg, har väl kanske inte sovit bort den men ändå tagit det lugnt i svampskogen :)
      Är dina stressdagar slut nu för en stund? Och är husbygget redan klart?
      Jag har fortfarande hektiska veckor framför mig och vet faktiskt inte när jag blir klar med mina uppdrag. En fördel med att jobba med entrepenörer är att de faktiskt (bara) jobbar 7-16 :)
      så nog ska det finnas tid till att träffas på ett eller två träningspass.

  2. åh bilderna/orden – du är fortfarande min stora favorit och därför ger jag dig en award.
    *varma kramar*
    /Maria

    • Gosesnällt att få en award just när man känner sig så där kräk-ångest-dålig-och-vill-bara-lägga-mig-under-täcket-resten-av-året!
      Tack fab-blomman :)

Kommentera

