Nästan som på riktigt

Antar att detta tar lika lång tid som att göra det på riktigt… *Avig rät, avig rät, avi, rät…*

4 svar

  1. Så varmt och mysigt det känns! Höstgosigt liksom.
    Jag har sett M:s faster sticka. Det går garanterat snabbare för henne att göra det på riktigt! För mig däremot, gäller nog det motsatta. Däremot går det snabbare att repa upp garn än sudda med suddgummi. Så se till att du inte tappar en maska! :-)

  2. Det ser väldigt häftigt ut.

  3. Denna gång är jag faktiskt lite nyfiken på slutresultatet själv… får se hur det går och vad det blir av det hela.

    Om jag behöver sudda… så tar jag fram min ocillerande centerslip, det går i ett nafs! :)

    Jag kan inte ens sticka, det var lite av den orsaken jag ville testa detta.

  4. Som den petimeter jag är så har jag nu kommit på att jag inte kan rita stickningen åt fel flödeshåll !
    Jag har tecknat vertikalt men för att det ska se rätt ut så måste jag rita horisontellt. Stopp, börja om, göra rätt. :)
    Faktiskt lite roligt *skrattar innerst inne*

Kommentera

