Huvva

Kallt är det här! Äntligen toppluveväder igen. :)

20111011-075930.jpg

4 svar

  1. Inte i Uppsala väl !!?

    • Jomenvisst! Det var en rätt tjock isskorpa på rutan i morse.

  2. I Veckholm är bilen fortfarande frostfri. Men när jag närmar mig Uppsala varje morgon kryper temperaturen stadigt nedåt på biltermometern. Kallast är det alltid i köldhålet Stabby.
    Insåg just att jag inte har några vinterdäck…

    • Kan tänka mig att det är som att ta sig till Mordor…. kalla vindar. ;)
      (jo och jag är nerdig, jag vet)

Kommentera

