Pyssssser

Motorn behöver gå på hög tomgång för att inte slockna. Har just byggt färdigt en utställning. Morgondagen blir mer av en kontorsdag med pyssel med verkförteckningar och annat smått och gott. Men tänkte att jag ska ta sovmorgon, siesta och en eftermiddagslur, lär ju behöva all skönhetssömn jag kan få till på lördag!

Jag har ju sagt att jag inte har bokat in något efter den 4/2-12… funderar på om jag ska vara djärv och riva ut resterande sidor i kalendern. Frestande!

7 svar

  1. Ritsch! Ut med sidorna bara!
    Inte för att du behöver ngn skönhetssömn, men sussa sött. Och lycka till på lördag!

    • Jag skrattar högt för mig själv vid blotta tanken på att riva ut kommande vår, sommar och höst…. Undrar just hur tillvaron kommer att bli :)

  2. Jaaaa ut med dem!!! Tänk att det ska vara så svårt att inse att man inte behöver gå för 110 hela tiden.

    Kram o Lycka Till!

  3. riv riv riv:)))))))))

  4. I say go, go, go!!

  5. Fin utställning !!

    (Ja, jag hängde på jumper, när han sprang långpass därifrån och hem)

    • Vad roligt och oväntat att du/ ni har sett utställningen:) kultur och löpning är ju en bra combo!

Kommentera

