Gömsle

Det ljusnar. Har varit på anställningsintervju idag, tror det gick bra. Men jag är inte helt säker på att jag vill ha jobbet. Hoppas det inte lyste igenom allt för tydligt, för jag måste ta vad jag får. Justeringar får göras senare.

Ett svar

  1. … och jobbet fick jag. De ringde dagen efter och gav mig ett knippe introduceringspass. De nappade säkert på att jag har körkort (det var det enda alla tre vid intervjun såg så där glatt överraskade över och utropade; ja men vad braaa!!)
    Att stället har samma charm som en knarkarkvart kanske jag kan se som en utmaning? Lite spackel och skruvmejsel kan nog få stället lite hemtrevligt *hurmf*

Kommentera

