Ännu en klump

Det är inget fel på mig, jag är bara lite ur form. Igår kväll saknade jag till och med ateljén lite. Lite.

Idag ska jag på mitt första arbetspass på brödjobbet. Ska bli intressant att se hur det blir och varför stället ser ut som en knarkarkvart. Slitet, trasigt, kalt och omysigt. Det är ett boende och har intentionen att vara hemlikt, men det likar då inget hem jag har besökt. Men det ska bli spännande att träffa en ny skara människor, ett nytt gäng.

 

 

2 svar

  1. Hej Paljetten!
    Ja det stämmer, bilderna från min blogg är både från Mali, Senegal och Burkina Faso. Även Togo, Benin och Ghana! Rosa bussarnas tur genom Västafrika var det, MKT spännande. Läsochres kollade jag faktiskt på innan jag bestämde mig för bussarna. Var de bra?
    Älskar dina illustrationer förresten :)

    • Hejsan, jo jag har rest med Läs och res ett par gånger och är mycket nöjd med båda. Gillar konceptet resa ensam i grupp, att man kan själv bestämma hur och vad man upplever på resan.
      Jag kan varmt rekommendera dem för de som vill ut på äventyr :)

Kommentera

