Berusad blå

Kall och slät, blundar och ser blått och neapelgult. Stryker den mot kinden tills signalerna stannar av, trubbar av. Hittar en ny signalstation på halsen. Snuttetrasor är sköna även efter en ålder av fem. Kanske inte lika PK, men likväl berusande.

4 svar

  1. Kan inte förklara varför jag spontan-”gillade” detta inlägg. Kanske just det (för mig) helt obegripliga… lite hisnande)…

    • Det är just det som kan vara fint med bilder, man kan gilla dem utan att veta varför. Bilder är ju ett eget språk. Jag blev bara förtjust i hennes hår och fick lust att teckna henne, inget konstigt alls.

  2. Åh du bloggar igen! Så bra. Jag behöver en dos underfundighet i livet!

    • Bloggar och bloggar… :)
      Jag lovar inga stordåd.

Kommentera

