Affärsuppgörelse

”- Hon var fin. Kan man få kvitto på det här?”

Bilden är inspirerad av de ord ni har gett mig under dagen. Det var följande ord jag fick:

  • Soluppgång
  • Ultranice
  • Surströmming
  • Byråkrat
  • Eskalerande konflikt
  • Njurpaj
  • Kaffepaus

En byråkrat ber om kvitto i soluppgången, hon har inte kommit sig för att dricka sitt kaffe ännu (hon mådde ultranice i går kväll). Det visar sig att den där Byråkraten är ingen surströmming men än äcklig torsk. Någon njurpaj fick jag inte in i bilden, men tänker mig att hon är rätt paj hela hon… och konflikten tycks eskalera?

Tack för hjälpen, det var roligare än jag trodde:)

7 svar

  1. Q står för geni! Bravo.

  2. Vilken superidé! Äsch att jag aldrig hann vara med och leverera ord – bloggar lite mer sporadiskt nu för tiden. Omprioritering av livet.
    Ringer dig imorrn om lunch.

  3. Hihi det gjorde du bra…
    Kram

  4. *S*..kanske nya försök någon annan gång och varför inte ha längre tid för er som ska leverera ord.

  5. Det fick du ihop bra!

  6. *s* Det är skönt att se att det inte är bara jag som har en morbid fantasi…Jag tycker lite synd om surströmmingen som blev torsk bara. :-)

  7. … båda luktar lika illa? *S*

Lämna en kommentar